lauantai 21. heinäkuuta 2012

Im a barbie girl, in a barbie world ♥

Moikka ! Sain kivan idean yhdestä blogista, että voisin esitellä mun meikit ja kertoo vähän mun tavallisesta meikkaamis rutiineista yms. Muistaakseni joskus joku toivoikin tällästä- vaikkakin videolla. Tätä en videolla tahtonut tehdä, koska siitä tulis vaan kauheeta säätämistä yms.
Voisin vaikka alottaa kertomalla, että rakastan meikkaamista, ja vietän tosi paljon aikaa mun meikkipöydän ääressä miettien uusia meikkaustapoja, sun muuta :) Mä myös meikkaan joka päivä kouluarkisin, mutta näin lomilla meikkaan harvemmin- vaan sillon kun ollaan menossa johonkin, jos sillonkaan.
Välillä kuitenkin on hetkiä, jollon istun koko päivän meikkaamassa- välillä parhaani mukaan, ja toisinaan taas liioittelen ja vedän vähän turhankin överiksi :)

Mun perus arkimeikki on meikkivoide ( aijon ehkä siirtyä vaan kosteusvoiteeseen ja puuteriin, koska mulla on ihan suht' hyvä iho ), eyeliner ja ripsiväri, ja toisinaan käytän jotain tosi vaaleeta huulipunaa. Mutta panostan eniten silmiin.

 Näytän ehkä vähän siltä, että olisin aineissa..


Tässä siis suurinpiirtein mun perus silmämeikki. Kuten huomaatte, niin ton siipan koko ja pituus vähän vaihtelee, mutta lähes aina käytän tota paksumpaa versiota :) Alimmassa kuvassa ei ole siippoja ollenkaan, ja sellasta silmämeikkiä käytän tosi harvoin nykyään.

Voi juku ku menee rajaus suoraan !

No mutta se siitä meikkaus tyylistä, nyt alkaa mun meikit ! En saanut kuviin aina ihan kaikkia mun meikkejä, mutta suurimman osan kylläkin.

 Mun siveltimet- joita kaapin pohjalta löytyis kai vähän lisääkin. Tässä nyt on nää " laadukkaammat " yksilöt, en viittinyt niitä perus aplikaattori- päitäkin tähän raahata, vaikka kuvassa onkin muutama :)

Suurinosa huulirasvoista- punista- ja kiilloista. Mulla on muutama luomiväripaletti, joissa on sisällä lisää huulipunia- ja kiiltoja ! En oo kauheen innokas huulimeikkien käyttäjä, ja vaikka olisinkin laittanut jotain huulipunaa tai -kiiltoa, niin pyyhin sen hetimiten pois.

 Kolme näistä luomiväripaleteista on kaksi kerroksisia :) Ja neljässä on sisällä poskipuna ja/tai puuteripaletti.

 Puuterit. Tällä hetkellä tä etummainen on aktiivisessa käytössä :)

Aurinkopuuterit. Vasemmanpuoleinen on mulla käytössä, kun noista helmistä en oikeen tykkää. Oon jo musertanu vähintäänkin miljoona palleroa, ja pudottanut ja hävittänyt ainakin toisen miljoonan :)

Kajaalit ja eyelinerit ( ja dipliner :). Oon ihan rakastunut tohon Rimmelin eyelineriin, se on tosi hyvä kaikinpuolin ! Harmi että se on jo ihan lopussa, vaikka kauan se kestikin ! Dipliner on vähän hankala, koska siinä on niiiin lyhyt ja paksu se osio millä sitä laitetaan, että siitä tahtoo sulla vaan sotkua. Tosin mä aijon oppia sen tekniikan miten sillä saan kivaa jälkeä ! :)

Meikkivoiteet.

 Rasvat ja hiussprayt. Ja toi muumi selvityssuihke on oikeesti hyvää ja se selvittää takut, vaikka aluksi vähän epäilinkin :) Kaiken lisäksi se tuoksuu hyvältä :)

Hajuvedet ja tollanen tuoksusuihke, joka ei kauheen kauaa kestä :)

Ripsivärit ja ripsentaivuttimet. Ripsareiden joukossa on kaks sellasta yksilöä, jotka oon saanu ilmaseks ku oon ostanut jotain muuta :)

Tässä on sitten vähänniinku kaikki muut roippeet, joita mun meikkipöydällä ( tai laatikossa ) on.
Tässä on siis pumpulipuikkoja, cover all- peitepaletti, pinnejä, meikinpoistoaine, lämpösuoja, irtoripsiä ja vanulappuja. Ainoo mikä tästä kuvasta melkeenpä puuttuu, on hiuslakka, jota mulla ei tällä hetkellä ole :)



Yllä vielä muutama huono kuva meikkipöydän laatikoiden sisällöstä. Mulla ei oo meikkipöydästä kokonaisuudessaan kuvaa, koska kuvista tuli kauheen epäselviä ja sotkusen näkösiä, kun pöydän kolmesta erisuuntiin osoittavista peileistä näkyi mun huonetta..

Mutta jees, toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun, ja pahoittelen vähän tökkivää tekstiä. En tiedä inspiroiko nyt kauheesti kirjottaa- mutta teinpähän tän nyt kuitenkin :)
Kommenttia saa jättää ja kertoa oliko jotain kivaa ja jotain vähemmän kivaa, ja muutenkin jos kysyttävää tuli ni kysykää ihmeessä ! :)

 ♥ veera

12 kommenttia:

  1. OI, ihana postaus, taas :D Onpas sulla oikeesti paljon meikkei:O No, ittelläni on vaan vähän, mutta käytän vaan ripsarii ja luomivärii(yleensä vaan ripsarii), jos edes meikkaan :D Pieniä eroja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva jos tykkäsit ! :)
      Ja joo, onhan noita kertyny, vaikka kokoajan kauhee himo saada lisää ja uusia :)
      Ja jotkut vaan on niin luonnonkauniita, ettei tarvii mitään meikkejä :)

      Poista
    2. Toisinaa mult kysytää et "onks sul meikkii? Näyttää iha!" :D vaik mul ei todellakaa oo:) mut en kyl pidä itteeni mitenkää kauniina. On muutaki tekemistä ku meikkaamine, mulla ainaki:D

      Poista
    3. Noniin :) Mut sulla on tummat ripset ymsyms :)

      Poista
  2. veera saat joskus laittaa mun silmät , ku en ite osaa .. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä on kikkeloiseni :) Ps. söpö pikkukuva :) <3

      Poista
  3. Sul on iha sika palio meikkejä. Mul on ehkä yli puolet vähemmä :D

    VastaaPoista
  4. Mihin tarkoitukseen toi viides vasemmalta oleva sivellin on tarkoitettu? Itelläni on sellainen ( jostain saatu) niin olisi kiva tietää jos sille olisi käyttöäkin:D

    VastaaPoista
  5. Vähän kiva postaus taas kerran! :)
    & ja ompas sulla paljo meikkejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) !
      Ja tosiaan noita luomivärejä on muutama kertyny :)

      Poista