sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Kysely ♥

Mut haastoi merinblogiih.blogspot.fi :) Mä en nyt jatka tätä kyselyä, koska oon kerran aikasemmin jo tän tehny. Mutta siis :


Lempivaatekauppa?
En oikeen tiiä, koska totesin että mullahan näitä lempikauppoja on aika lailla. Vaatteita ostan useimmien Cubuksesta ja Gina Tricoosta myös. Mutta Cypershop on ihana kauppa myös, ja Garlings- sekä Aseccorize ( en osaa kirjottaa :D ) 
 
Oletko tuhlari vai säästäväinen?
Säästäväinen ennemminkin :)
 
Minkälainen musiikki makusi on?
Tosi laaja ! Itseasiassa ihan kaikki menee niin hevistä poppiin. Ainoo mikä tökkii, on reggae- mutta on muutama hyvä reggae biisikin :)
 
Pelkäätkö pimeää?
En pimeää, mut niitä pimeessä asuvia örkkejä kylläkin ;) 
 
Pidätkö ukkosesta?
No riippuu, mutta esim. eilen kun salamoi ja ukkosti, niin olisin halunnu mennä kattelemaan ulos taivaalle. 
 
Oletko pitkävihainen?
Olen. 
 
Oletko ollut ulkomailla? Missä?
Ruotsissa, Virossa, Kreetalla ja Kyproksella :)
 
Montako perheenjäsentä perheessäsi on?
Neljä mun lisäks, ja koirat ja marsu. Mutta asun arkisin yksin vanhempien ja eläimien kanssa.
 
Lempi tv-sarjasi?
Katon kovin harvoin nykyään telkkua, mutta simpsonit on kestosuosikki :)
 
Lempi artistisi?
En paljasta ;)
 
Oletko seikkauilunhaluinen vai hissukka ? 
No miten sen nyt ottaa, riippuu vähän sen hetkisestä fiiliksestä. Nyt olen enemmän hissukka, koska ulkona on 29,9 astetta hellettä ;)

1 kommentti:

  1. Jee:) Uus postaaaauuus sulta taas nää on kivoi :DDD

    www.polypallo.blogspot.com

    VastaaPoista