sunnuntai 5. elokuuta 2012

It was only just a dream ♥

Mua ärsyttää se, että mun tekis mieli aivan armottomasti kirjotella tänne, mutta mulla ei oo mitään asiaa. Ja koska ite en jaksa kauheesti lukee selasta " sit tein sitä, sit tein tätä " höpötystä, ni en sitte ite haluais myöskään kirjottaa sellasta ( vaikka tiedän että mulla sellasiaki postauksia on )
Onneks voin ( ja voitte ) olla varmoja siitä, että ku koulut alkaa niin on paljon enemmän kirjoteltavaa, ja asiaakin.Muutenkin täällä mammalla on aika hankalaa postailla, koska ei ole muutakuin noita huonolaatusia ja vanhoja web- kuvia. Ja kuvathan on olennainen osa postausta. Tän postauksen kuvat kuitenkin on we♥ista.


Oon saanu jo aika hyvin tavaroita ja vaatteita, joita tarviin ennen koulujen alkua. Vielä tarvitsen koululaukun, jonka mitä luultavimmin oon jo valinnu, mutten ostanu. Haluaisin acessorizelta sellasen sulosen selkärepun, ellen sitten paikanpäällä bongaakkin jotain toista laukkua tai reppua :)
( Noniin, nyt eksyin MicMacin verkkokauppaan ja enköhän sitten rakastunut yhteen laukkuun, mitä en uskalla kuitenkaan tilata.. )
Muutama vaatekkin pitäis vielä hankkia, ja tietysti ne perus tarvikkeet, eli kynät, kumit ja penaali.


Mä myös haluaisin ennen kouluja käydä kampaajalla. En haluis yhtään lyhyemmäks, mut kuitenki haluaisin ihan eri lookin :) Tällä hetkellä oon ihan in love niihin dip dyingeihin, ja haluaisin kyllä kovasti siniset, liilat tai sitten ihan tavallisesti tummanruskeet latvat ! Pitäis vaan löytää sellanen shokkiväri, joka pysyy pitkän aikaa, eikä valu heti suihkussa pois ( niinkun sinisiksi värjätyt etuhiukset, värjäsin viikon aikana parhaillaan kaks/ kolmekin kertaa ). Tosin oon ymmärtäny että MicMacin shokkivärit on hyviä, joten jos nyt ehkä mahdollisesti tilaisin sen laukun, ni voisin samalla tilata shokkivärinki :)




Joo kylhän mä tiedän ettei toi sininen mulla ihan vastaavalta näyttäis koska mulla ei esimerkiks oo noin pitkät ja suorat hiukset.


ps. Oon saanu mun hiuksista hyväkuntosemmat niillä yhdessä postauksessa mainituilla hiustuotteilla :) Voin esitellä niitä paremmi kun pääsen kotiin 'hyvän' kameran luo :)


Jep, mutta eipä tähän hätään muuta :) Kiitos uusille ( ja vanhoille ) lukijoille ♥
♥ veera

5 kommenttia:

  1. ää mäki himoitsen shokkivärillä värjättyjä latvoja!c: sulle varmaan sopis, kun sopi ne siniset ottahiussetki nii hyvin :).

    pspsps ! millon tulee hannajaveerapart4 ;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama, musta shokkivärilatvat, ja shokkiväri hiukset on muutenki tosi hienoja yleensä :)
      ja enpäs osaa sanoa. Nyt kun taas alkaa arki, ja Hannalla alko jo koulutkin, niin ehkäpä viikonloppuna sitten :)

      Poista
  2. Haha olin just kyselly hannan blogis part nelosta:D jee ne on parhait

    VastaaPoista
  3. Eiks se oo It was only dream tai it was just dream?:D eikä only just niinku vain vain :D siis joo sori oli pakko sanoo;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 99 % mun otsikoista on laulun sanoista :) Niin myös tämä

      Poista