lauantai 29. syyskuuta 2012

Muut tytöt urheilee ja nostaa rautaa, sinä söit navetan kaksi nautaa♥

  ^ ? 

Myöntäkää pois, ehkäpä maailman ihanin toi viiksikoru :) Mä ainakin oot rakastunu siihen (... ja kaikkeen muuhunkin viiksi kamaan ) 
Nä muut kuvat otinki sillee, että otin mun vaatetelineen, - heitin sen päälle peiton ja laitin kameran hyllylle :) Hehe onneks kukaa ei pamahtanu mun huoneeseen, koska saatto olla aika erikoinen näky muutenki :D

ps. Alan nyt testaamaan sellasta, että laitan joka ilta ripsiin vähän Vaseliinia. Huhun mukaan ripset alkais siitä sitte kasvaa :) Todistan nyt väittämän oikeeks tai vääräks... :)

♥ veera, joka pahoittelee kuvien järkyttävän huonoa laatua.. Mikähän mun kamerassa nyt on :(

9 kommenttia:

  1. oot älyttömän kaunis ja tykkään sun blogista tosi paljon! :-)

    http://with-a-camera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihanainen ♥ :o :)
      Liityin sun blogiin lukijaksi :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Pah, en nyt sanois :o Mut kiitos sulle ♥ sä se upee oot :)

      Poista
  3. ihana koru <3 ((: && oot niin nätti !(: ny vaa jos se postausintous pysyis ku nää sun postaukset on niin kivoja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo niin se on hihi :) Ja kiitos ;o :)
      Ja niimpä ! Kyl mä uskon et pysyy ! Ärysttää vaan kun toi mun kamera ottaa ihan sumeita ja epätarkkoja kuvia :o :(

      Poista
  4. mistä oot ostanu ton viiksi korun ? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gina Tricotista ostin :) Maksoki vaan joku kuus euroo :)

      Poista