tiistai 18. kesäkuuta 2013

Can't swim so i took a boat

Heikunkeikun tyypit!
Sain kuin sainkin synttärilahjakasi tietokoneen, mutta se olikin rikki, ja vasta eilen sai kätösiini tämän uuden taivaan lahjan joka toimii kuin unelma! Totuttelemista tähän on, tässä kun on se windows 8 käyttis, eli sama kun lumioissa. No, nyt kun mm. videoidenkin editointi sujuu kuin vettä vaan, niin saatte ehdotella erikoisuuksia ( ja nyt kans lupaan ne toteuttaa, kun ei oo hidasta konetta esteenä, ja nytkun sitä aikaa riittää :) ) mitä sitten toteuttelen.


Kanelihaasteen oon Iinankanssa jo tehnyt, ja tässä teille se videolla. Sitä ei kannata katsoa, jos alkaa helposti oksettamaan.
 
Edelleen toivon, että te joilla on kik, tulisitte kikkailemaan. Oon aina valmis juttelemaan ja olis jännää jutella teidän kanssa :) Ja ps. mun blogi on jo yli vuoden !! Muistaakseni aloin tänne kirjottelemaan viime kesäkuussa, heppaleirin jälkeen. Eli mahtavaa olis, jos keksisitte jonkun spesiaali-oudon-yksivuotis- videon !!!
 
 Nyt ei pahemmin asiaa ollut, piti vaan tulla postaamaan nyt kun voin, ja samalla ilmotella että postailutahti vähän tiheentyy tässä ja nyt. Loppuun muutama kuva rakkaista kamuleistani joita oon tässä lomalla vähän meikannu ja kuvaillu kuin malleja ikään.
 
 Joko muute ootte käyny uimassa ? Mä en oo, mutta jos Juhannuksena on lämmin, niin sitten!
ps. jos ihmettelette, että mihin sydämet on jääneet, niin sydämettömyys johtuu siitä, etten tällä koneella saa sitä mistään.. hehe.

-veera
 


3 kommenttia:

  1. Voi apua miten upeita kuvia!! :3 Sulla on kuvaus taidot kyllä hanskassa. :D

    VastaaPoista
  2. Vau mitä kuvia :o

    Mun mielestä kaikki sun videot on ollu niin kivoja et tee vaikka sellanen perus höpötysvideo :D

    http://neppiw.blogspot.fi/

    VastaaPoista