torstai 6. kesäkuuta 2013

Hurrikaanit nimetään naistenmukaan aina♥

Moikkis kaikki! Postaan nyt kännykältä (kyllävain äiti, tällä voi myös blogata) joten en takaa etteikö kirjotusvirheitä löytyis.

Mulla siis oli synttärit 5.6 ja mittariin ropsahtikin luonnollisesti vuosi lisää. Nyt sitten oon 15 jollei joku vielä tiennyt :) Synttäripäivän vietin rennosti aurinkoa ottaen ja leffaa kattoen. Kävin myös synttäriaamuna siwassa hakemassa hyvyyksiä. Samaisena iltana käytiin naantalissa kattomassa yks teatterinäytelmä, ja kuten aina, tykkäsin kovasti! Ai että ku itellekki tuli kova hinku näyttämölle ja näytelmätreeneihin.. 

Mun keaäloma on alkanu chillisti. Vanhemmat kun on viellä töissä niin saan päivät olla ihan yksin (kolmen koirankanssa). Mun päiviin on kuulunut paljon auringossa loikoilua (ja vasta nyt kun oon saanu vähän väriä pintaan ni oon yhtä ruskee ku normaalit ihmiset talvella) ja muuallakin loikoilua :D Olin myös yhtenä päivänä Pauliinan ja Jennan kanssa, ja eksyttiin jopa rannalle. Kuvia saatiin paljon mutta "epäonneksi" lähes kaikki kuvat on mun kameralla, joka tarkoittaa sitä, että menee ikuisuus että saan ne julkaistua.. No, nyt on uuden tietsikan säästöprosessi menossa, ja koska mun nykyinen on niin romu ettei sitä voi myydä edes varaosina, niin olen päättänyt sen tuhota tuusannuuskaksi uuden koneen tieltä (vielä ku iskäki suostuis).

Oivoi, en oikeen vielläkään pysty sisäistämään sitä, että nyt tosiaankin on kesäloma! Niin paljon suunnitelmia ja niin paljon aikaa! Mahtavaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti