keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

RIPPILEIRI ♡

Vihdoin ja viimein! Sormella osottelematta ja nimiä mainitsematta, oletteko nyt tyytyväisiä Reetta ja Ellen :) Noeivais. Mulla on taas ollut liian pitkä postaustauko, mutta nyt korjaan tilanteen! Mulla siis oli rippileiri 16.7-23.7 välisenä aikana. Olin odottanut sitä koko vuoden. Olin kuullut niin paljon mahtavia juttuja ripareista, että odotukseni olivat todella korkealla, ja mietin moneen otteeseen jopa pettyväni. Kun vihdoin istuin bussissa kohti Viherlahtea muiden leiriläisten kanssa, en voinut kuvitellakaan, mitä tuleman piti.






Tässä leiri kuvia, kaikkia en saanut mitenkään tähän postaukseen. Kaksi alinta kuvaa on Jukan ottamia, eli kaikki kunnia niistä hänelle:) Leirillä naurettiin, syötiin, syötiin, naurettiin, syötiin ja naurettiin. Välissä myös vähän itkettiin, mutta sitten taas naurettiin ja sen päälle vähän syötiin. Elämäni paras viikko. Ihan mahtava leiri, ihan mahtava porukka, ihan mahtavat isoset, ihan mahtavat ohjaajat, ihan mahtavat leikit, ihan mahtavat sketsit ♡ Parempaa leiriä ei olis voinut toivoakkaan. Teistä tuli mulle hirveen tärkeitä ja toivon että pidetään yhtä vielä pitkään, mieluiten vaikka loppuun asti!


" Can you hear this melody, it's the best what i can do, cause you only now you listen and I hope that you'll save me soon. You make me me crying cause you don't care about me. You are killing nature, but why. Where is the reason just could you tell it to me. You have to listen cause my name is Planet Earth "

 
Sitten tuli konfirmaatio ja juhlat. Aamulla käytiin tallilla ottamassa kuvia Wellesinkanssa. Kuvista tuli ihan hyviä, vaikka jouduttiin lähtemään parhaalta mahdolliselta kuvauspaikalta, koska hevonen vallan villiintyi.
 


ps. huomasin että jotkut kuvat jättävät jälkeensä ärsyttävän hajuraon. En saa sitä korjattua, joten älkää välittäkö niistä liikaa :)

5 kommenttia:

  1. aah, tätä postausta oonkin oottanut jo vaikka kuinka ja kauan! aivan ihana! tuli taas ihan kauhee ikävä teitä kaikkia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki älytön ikävä kaikkia !! Onneks koulussa nähdään suurinta osaa, ja loppujenkanssa ollaan myös yhteyksissä!<3

      Poista
  2. Voi ku ihana! :) Ripari on paras :)

    VastaaPoista
  3. jee tosi kiva postaus! hei et sä vois tota mun ja sun kuvaa lähettää mulle vaikka fbssä et jos antaisit luvan julkasta sen mun blogissa? c:

    VastaaPoista