sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

You don't really know ♥

Voi hitto tätä postaustaukoa. Harmi, ettei vähään aikaan oo tapahtunu mitään jännittävää. Oikeestaan- koko kesälomana ei oo tapahtunu mitään jännittävää pahemmin. Onhan tietty kaikkea mukavaa ollu, heppaleiriä ja helsingin reissua, kavereita ja isovanhemmilla vierailua. Mä kyllä ennen kesää lupasin itelleni, että tästä kesästä tulis ikimuistoinen. Ikäväkyllä, tuun muistamaan tän kesän ehkä ainoastaan siitä, että mulla ei koskaan oo ollu näin tylsiä ja masentavia päiviä.
Oon liian laiska. Illalla tajuan, että hemmetti - tänkin päivän vaan makasin koneella. Toisaalta ilmatkaan ei nyt vähään aikaan oo mitään hirveen kivoja ollu.

Mulla vaan ei juurikaan oo sellasia kavereita joiden kanssa voisin chillailla all day long. Kaikilla on jotain muuta, mökkeilyä tai veneilyä. Harmittaa ihan törkeesti ettei mulla oo paljoa kavereita. Itseasiassa ihan minimaalinen määrä- kun tarkemmin ajattelen. Ennen seiskan alkua ajattelin, että seiskan loputtua mulla on oiva annos uusia kavereita, mutta karu totuus on, etten tutustunut seiskan aikana oikeestaan kehenkään kunnolla !!? Kauheeta.
Olishan mulla tavallaan ollut tilaisuuksia, mutta oon niin kauheen huono tutustumaan. Jos on ihminen johon haluan ihan hirveesti tutustua, ni en koskaan vois kuvitella että meen vaan morottamaan, ja että siitä se jotenki lähtis. Ääää harmillista :< Ja muutenki meen ihan lukkoon jos joku puol tuttu tulee juttelemaan. Yksinkertasesti pelkään nolaavani itteni, ja pelkään että annan huonon vaikutelman, eikä kyseinen henkilö halua enää tulla juttelemaan mulle tms. Pitäis vaan uskaltaa olla oma ittes, se on vaan aika vaikeeta.
Mä haluan uusia kavereita

Huomatkaa toi uskomattoman upea harmaa tähti. Kyllä, se siis on tähti. Aika tyylikäs, eikö ? Hahahah :D
Tilannekuvia parhaimmillaan

Ainakin yks mieleenpainuvin tapaus oli, kun sain kaikki heppaleiri kaverit meille yöks ! Oli ihan mahtavaa nähdä kyseisiä lärvejä, ja jutella kuulumiset, ja muutenkin vaan hengailla kivan porukan kanssa ! Käytiin pitsalla, ja hengailtiin puistossa, ja voin sanoa että oli kyllä niiiiin mukavaa, että ei voi edes sanoin kuvailla.
Kotosalla kateltiin muutama leffa, ja uskon, että teki tyttöjen moneen kertaan mieli tunkee joku sukka mun suuhun, tai muuten vaan heittää mut ikkunasta, kun olin kokoajan kriitikoimassa, tai muuten vaan pätemässä leffan kohtauksia. Sori leidit :)

Lisäks mulla on kauhee ratsastus- ja heppakuume. Mä nimittäin en heppaleirin jälkeen oo päässy edes harjaamaan hevosta, saatika ratsastamaan. Ei vaan oo sellasta paikkaa, tai heppaa jolla voisin käydä. ( vielä, ehkä )

 
Mutta sain kuulla yhden jännän jutun äitiltä, ja nyt sitten vaan odottelen, että koska suunnitelmat käy toteen. Ehkäpä tästäkin kyseisestä, salamyhkäisestä asiasta vielä tulevaisuudessa postaan ;) ( Ja nyt joku miettii että saanko hevosen, en saa )

Mua pelottaa aivan saamaristi tiistainen hammaslääkäri. Vaikka monet on vakuutellu, että kyseinen operaatio ei tunnu missään, ni mua pelottaa se niin hemmetisti. Mulla siis leikataan jänne ylähuulen alta, koska se on liian tiukka, ja vetää mun etuhampaat vinoon. Äää, en usko että se on tiukka enkä usko että se vetää mitään vinoon saamari.. En halua että mun suusta leikataan mitään, koskaan. Siihen tulee tikit ja kaikki, mutta netistä lukemieni perusteella, ne sulaa jotenki suuhun ?! Mutta mukavaahan tässä on se, että samaisena päivänä, kun se jänne leikataan, niin me mennään mamman synttäreille, ja sieltä Tuuriin. Voipi olla aika ankee matka, jos se huuli vaan sattuu kokoajan, enkä mitään voi syödäkkään.

Jep, mutta ei tänään muuta. ( tai olis, mutta tuskin jaksatte enää lukea :D )

♥ veera

10 kommenttia:

  1. Mä jaksaisin lukee;) ku en saa untakaan!!:D sataa nii hemmetisti. Mul on vähän samaa ongelmaa. Ittelläni on vaan 3 tai 4 kaveria+randomit. Yks niistä on menossa ysille, eli mua 2 vuotta vanhempi. Se on mun bff;) ja kaks muuta bff-tyyppii mun ala-asteen luokalta. Toisen niistä kaa pääsen samalle luokalle. Sit vielä yks frendi joka on ihan kiva;) nään aina vaan sen vanhimman kaa (ollaan tunnettu 6 vuotta).:) sit joskus oos joidenki vahojen luokkalaisten kans, mut en erityisemmin viihdy kun tiettyjen ihmisten seurassa. Tutustumimenki on vaikeeta, eikä onnistu multa helposti:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep. Mullaki vaan ihan muutama kaveri lähipiiristä, ja oishan se toki saada uusia naamoja kaveripiireihin :)

      Poista
  2. Ja hienot kynnet!!;) mun kynsii ei oo helppo ees lakata kun ne on niin lyhyet ja rumat. Ei pitäis pureskella kynsii:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos :) Ja voi kuuule ! Mun kynnet oli joskus niiin lyhyet, että oikeen sattus. Johtu just siitä että pureskelin. Jotenki sitte kävi niin että viikkoon en huomioinu mun kynsiä, ja sitten viikonpäädtä ku katoin, ni totesin että ai perkula ku on kynnet kasvanu :) Siitä se sitte lähti, ja kerran mulla oli jo tosi pitkät kynnet !! Sitte menin ja purasin poikki. Nyt taas kasvatan :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  3. jeee oli kivaa teil sillo <3 hhah yöhousut jalas veera nois kuvis (; mut hehe kiva postaus , oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi etten ottanu yhtää kuvii :< Ja shiit huomasit XD :D Ja sinämyös <3

      Poista
  4. Ootko siis syntyny -98?
    Joo muakin haluttais saada uusia naamoja kaveripiirin, mut enpä uskalla mennä puhuu kellee.
    Mulla on nyt sellaset 2-3 hyvää ystävää mut huvittais kyl saada uusiakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon 98- syntynen :)
      Ja kiva ( kai ) kuulla et on muitakin ujoja ihmisiä, ni vois ehkä joskus ottaa itteään niskasta kiinni ja mennä morottaa jotakuta :)

      Poista