perjantai 28. syyskuuta 2012

still waiting ♥

Moikka ! Kiva huomata, että lukijoiden määrä vain kasvaa. Olen ihan innoissani kuudestakymmenestä yhdeksästä lukijasta ♥ Enpä olis uskonut että mun blogin löytää niin moni :)

Halusin tulla nyt postaamaan, vaikka mulla ei ole ainuttakaan uutta kuvaa menneiltä päiviltä. Mua vaan masensi ja suretti aina vilkasta blogista uusia kommentteja tai lukijoita, kun uusimpana postauksena oli Duo- postaus ♥ Ikävä on tottakai yhä sanoinkuvailematon, mutta pakko koittaa jaksaa, ja vanhemmat varsinki on tsempannu mua tosi paljon, kiitos ♥ ( myös teidän lukijoiden kommentit piristi ♥ )

Nytkun ei ole Duoa, niin tuntuu kauheen yksinäiseltä... Istun vaan yksin yläkerrassa- mun huoneessa, ja täällä on tosi hiljasta ja autiota.. Onneks on ees toi radio, jota voin pitää seurana ( säälittävää, yeah )

Lisäks meillä on koulussa alkanu ensimmäiset kokeet pukkaamaan päälle. Matikan- ja äikän kokeesta on selvitty, mutta edessä on vielä jos jonkinlaista. Valokuvauksetkin tosiaan on jo ajat sitten kuvattu, ja toivottavasti ruvettais saamaan niitä jo takasin päinki :) Vaikka samalla vähän jännittää, koska tiedän, että joudun antamaan kuvan isovanhemmille ja tarrakuvia kavereille. Tulee hirvee alemmuuskompleksi, kun kaikkien kavereiden kuvat on hiustupsuja myöten onnistuneita, ja sit.. sit oon mä, joilla ei käy yhtä hyvä tuuri.

Nähtiin Liljankanssa Jennaakin tässä keskiviikkona Myllyssä. Oli ihan mahtavaa nähdä tosi pitkästä aikaa, ja sai taas kyllä nauraa ja jutskailla milloin mistäkin. Vaikka ei ollu tarkotus ostaa mitään, niin tottakai mukaan silti tarttu yks paita ja mahdottoman sulonen koru Ginatricotista. Niistäkään ei ikävä kyllä oo kuvaa, mutta lupaan palailla vaikka videolla ( huui ) viellä päivittelemään tässä viikonlopun aikana jopa mahdollisesti :)


Kuviksen tunneilla piirreltiin torsoja ( Torso = keskiruumis ) ja käytiin kirjastolla kattelemassa, kun joku sarjakuvanpiirtäjä piirsi siellä kaikkien edessä sarjakuvan alusta loppuun. Se oli aika siisti juttu, ja siistimpää siitä teki se, että istuin yhden ihmisen vieressä, johon oon seiskan alusta asti halunnu tutustua !! :) 

♥ veera 

2 kommenttia: