tiistai 18. syyskuuta 2012

4.11.2009 - 18.9.2012 ♥

Mua itkettää ja surettaa nyt ihan kamalasti, mutta mä silti haluaisin kirjottaa tän postauksen ♥
Eli siis Duo kuoli tänään, sairauksien uuvuttamana. Oltiin eilen äitin kanssa käyty lääkärissä vauvvan kanssa, ja Duo sai jos jonkinnäkösiä lääkkeitä ja hoito-ohjeita. Papereissa luki, että suoli oli pysähtynyt, ja keuhkoissa ahtautumaa. Tänä aamulla sitten kun piti lääkkeet antaa, äiti huomas vauvvan tosi huonokuntosena makaamassa häkinpohjalla. Huolestuin tietysti heti ihan kauheesti, mutta toivoin että se on vaan eilisistä lääkkeistä väsynyt. Pyysin äitiä nostamaan sen sieltä mun syliin, koska en ite pystyny. Istuin sitte siinä mun tuolilla ja totesin, että nyt on marsu kyllä tosi huonona. Äitinkanssa kuitenkin koitettiin antaa sille vähän ananasmehua jossa oli pilkottua heinää, että sais sen suolen toimimaan, mutta Duo ei nielly mitään ja oli tosi väsyneen olonen. Siitä sitte alko odotus. Duo makas mun sylissä ja mä ja äiti siliteltiin sitä kokoajan ja itkettiin. Varttitunti meni, ja sitten kaikki oli ohi ♥ Duoa ei enää satu, ja hyvä niin- vaikka olisin kyllä mielelläni vielä monta vuotta siitä pitänyt huolta ♥♥

Monet varmaan ajattelee, että ei mikään marsu voi olla niin rakas, sehän vaan syö, juo ja nukkuu, ja juoksee häkissä pää viidentenä jalkana karkuun, jos koittaa silittää.

Ei, Duo oli erilainen. Kun tuli huoneeseen ni se pomppis korokkeiden päälle kuikuttelemaan, ja juoksenteli vapaana mun huoneessa. Duo tykkäs ulkoilusta, ja rakasti ruokaa. Toisinaan jos heräsin aikasin aamulla, ja näin Duon olevan hereillä ja kyttäämässä mua, otin sen mun viekkuun, ja nukuttiin sitten yhdessä muutama tunti ♥ Mulla on kauhee ikävä mun marsua, enkä tiedä miten nyt pärjään.
Kun Nipsu kuoli, ni mulla oli Duo lohduttamassa, ja mun oli pakko jaksaa, koska se tarvitsi hoitoa.
Nyt mun huone on ihan autio ja hiljainen. Onneks vietin yhden yön Duonkanssa makoillessa, ja kokoajan kerroin sille kaikkea, miten rakas se mulle on, ja miten paljon se mulle merkitsee. Nyt se ainaki tietää, että mami välittää siitä, ei väliä missä se on, tai missä mä oon ♥

Onneks oon kokenu Duon kanssa niiiin paljon hyviä, kivoja ja erilaisia asioita, että sitä otusta en kyllä koskaan unohda- en millään. Kukaan ei koskaan tuu korvaamaan Duoa ♥

 I love you most ♥ .. Even when you'r gone ♥

Jos teillä jollakulla on joku lemmikki, niin viettäkää sen kanssa jokainen päivä- niinku se olis viimenen ♥



 Mahdotonta kuvitella, että nyt se on ohi. En tuu näkemään, kuulemaan, silittämään tai halimaan tätä ihanaista enää ikinä ;( Kaikki parhaat kuolee ensin ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hyvää yötä, lepää rauhassa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

14 kommenttia:

  1. eikä :'( mä aloin itkee ,mut voimia sulle. Otan osaa...

    VastaaPoista
  2. otan osaa koit jaksaa<3 ja voimahaleja menettäminen on ihan hirveetä


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, ja parhaani teen ♥ Niinhä se on, vaikka se varjopuoli eläimien omistamisessa on. Pitää vaan muistella hyvii hetkii ja tietysti myös ikävöidä. Mut täl hetkel ajattelen, et Duo on nyt terve ja hyvinvoiva taivaas, ja sil on tosi paljon herkkuja ja kavereita- Nipsu ennenkaikkea. Duokaan ei haluais et oon surullinen, koska se on nyt niin ilonen ♥

      Poista
  3. VOI!!!! :((((((( haleja ♥♥

    VastaaPoista
  4. Meiltä kuoli viikko sitte koira ja itken vieläkii joka ilta ku muistan sen ku se aina lohdutti minuu ja oli niin ilonen ja pirtee :( <3 ja nyt en enää ikiin nää sit enkä kuule sen haukuntaa ja eikä oo enää kuka aina lohduttais :( Tiedän tasan miltä susta tuntuu jaksamisii ja halei sulle <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiei :( ♥ Otan osaa, ja jaksamisia takasinpäinkin ! Mäki alan ihan yhtäkkii vaan itkemään, esimerkiks jos kuulen jonkun biisin josta tulee mieleen Uippana, tai jos joku kyselee, tai ihan vaan kun istun mun hiljasessa ja tyhjässä huoneessa yksin :( ♥

      Poista
    2. Mullakin sama vika :( mutta tää vaa vahvistaa usko pois <3 =) ja tietää ainaki ettei niihin enää satu ja se on tärkeetä mulle :) <3

      Poista
    3. Juu, oon joutunu hyvästelemään jo kolme koiraa, yhden marsun Duon lisäks ja kaks kania ♥ Tosin, Duon menetys oli kyllä luultavasti kovin paikka Nipsun lisäks.. ♥

      Poista
    4. niii i mul oli sama juttu ennen kesäloman alkuuu läks hamsteri=( sitt puoles välis toinenn koira ja nyt täää viel :( <3

      Poista
  5. voi veera mul on käyny sama juttu kaks kertaa, toi on jotain niin kamalaa! :( jaksele <3 :)

    VastaaPoista
  6. Tiiän et marsu voi olla todellain rakas, mulla itellä on ollu 4 marsuu mut kaikki on jo päässy parempaan paikkaan ja ikävoin edelleen vaikka viimeisen marsun lähdöstä on jo kohta 2 vuotta voimii hirveesti ! ): <3

    VastaaPoista