perjantai 28. joulukuuta 2012

One who never dies ♥

Yhdeksänkymmentä ! Mitä hittoa oikeesti, vastahan teitä oli 25 ! No, en valita, ootte ihania ♥

Mulla oli tänään kiva päivä, harmi etten kanniskellu omaa kameraani mukanani ollenkaan. Tulevaisuudessa saan varmaan Jennalta muutamat kuvat. Hassuu, oon tuntenu Jennan alle vuoden, nähny vaan ehkä 5 kertaa, mutta silti se vaan on yksinkertasesti paras ! Toisaalta, elettiin leirillä viikko pienessä kopperossa katellen toistemme naamoja, että kyllä siinä kummasti tutustuu toisiinsa :) Jenna on tavallaan täyin mun vastakohta, mutta samalla me ollaan ihan samanlaisia ! I like her a lot ♥ Haluaisin myös kiittää Jennaa i h a n a s t a joululahjasta ( josta mulla ei tähän hätään ole kuvia .. ) !!

Joo, no mutta käytiin Jennankanssa pitsalla. Menomatkalla Jenna meinas hypätä auton alle, ja olis varmana hypännykki, ellen ois rääkässy pahemman kerran :D Miten ne kaikki hullut jotka meinaa jäädä auton alle, osuukin aina mun pelastettaviksi. Nimimerkillä; ei-ollut-ensimmäinen-kerta.

Pitseriassa ( vai pitäiskö kirjottaa pizzeriassa, jotakuta se kuitenkin häirittee, heh ) syötiin sitte iha rauhassa.. Okei vitut. En tajuu mikä ongelma siinä oli, mutta Jennan naama ja sanomiset ja äänet ja olemus nauratti mua ihan kauheesti, jonka seurauksena pitseria raikas ku meikäpoika höröttää oikein kuuluvasti.

Ku sitte oltiin syöty, ni siirryttiin Nesteelle istuskelemaan, koska ei jaksettu kävellä. No, meidät sitte heitettii sieltä pois koska ei mitään ostettu. Satan, mistä se tietää jos oltaiski oltu aikeissa ostaa koko pulju tyhjäks :)

Loppuun vielä kuvia menneeltä vuodelta :--) ♥


( no hupsis, ei näitä kuvia nyt niinkään  " menneeltä vuodelta " tullu, lähinnäki vaan muutamilta päiviltä kuluneen vuoden aikana :D )
 ♥ veera


5 kommenttia:

  1. mist toi kolmannen kuvan kotkapaita on :))

    http://sl-stereohearts.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vautsi kui ihania kirjavia hevosia :) Harrastatko ratsastusta ihan säännöllisestikin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ja kyseiset hevoset on vielä maailman kilteimpiäkin :) Juu oon ratsastanut nyt 6-vuotta :)

      Poista