maanantai 24. joulukuuta 2012

Aattoilta pitkä on, taival valoton .. ♥

Postauksesta tuli pitkä, sori !

Sain niin kovin kivoja joululahjoja, etten malta olla vaan paikallani tekemättä mitään. Oon tässä nyt jo monen monta tuntia niitä vaan hiplinyt ja iloinnut :) Päätinpä nyt samantien jakaa teillekkin tietoa siitä, mitä se joulupukki tänävuonna oikeastaan toikaan. Tälläkertaa sain kaiken mitä toivoin, enkä mitään ylimääräistä tai vähääkään turhaa. Iso, lämmin kiitos siis kaikille ihanille jotka vaivauduitte muistamaan mua tänään jouluna ♥

Aloittakaamme. Ensimmäiseksi esittelen maailman ihanimman, ja tunnearvokkaimman rannekorun ikinä ! Kuten siitä joululahjatoive postauksesta huomasitte, toivoin korua jossa olis joku teksti. Sen nyt myös sainkin rakkaiden siskojeni ja V-P:n toimesta, KIITOS ! Korussa siis lukee, että " Don't cry because it's over. Smile because it happened " ja takapuolella " Duo ".  Ensireaktio, kun avasin pikkuisen, punaisen rasian jossa tämä ihanuus oli, oli tietysti itku ( Joka tarttu sitten siskoihin ja äitiinkin, sori.. ).
Vaikka eipä se nyt mikään itsestään selvyys ollu, enhän mä joka paketin jälkeen vollota tietenkään, mutta tähän tosiaan liittyy hurjasti tunnearvoa, ihan vaan kauniin tekstin ja Duon takia ♥ Kiitos

Sitten lahja, joka selvisi mulle jo vähän ennen joulua sim-korttien vaihtamisen ja outojen viestien takia. Nimittäin tuhannen tekstarin liittymä. Tulee tarpeesee, tulee tarpeeseen ... :) ♥

Karkkia. nom :)

Meikkipussi meikkeineen. Sininen, näppäränkokoinen ja tilava meikkipussukka ( jos sitä edes pussukaksi voi sanoa, en nyt keksi sille muutakaan nimeä.. ), joka piti sisällään Oriflamen tuotteita, kuten Primerin, smokey eye kynän, kynäkajalin, huulipunan, kynsienhoitosetin ja pikkuisen, söpön ripsentaivuttimen :)

Pehmoinen huopa. Oi ihanaa, olin raahannu alakerrata kaksi huonokuntosta ja rähjästä peitonrepaletta, ja nyt sain oman, lämpimän, siistin ja ihanan huovan. Kiitos ♥

Pahoittelen huonoja kuvia. Mutta siis kahdet yöhousut ja yöpaita. Ja jalassa vielä mamman tekemät vaaleanpunaiset villasukat, toimii !!! Ihanaa, että sain vihdoin pitkät yöhousut, niitä kun mulla ei vielä olekkaan!

Rakkaan äitin tekemät korut. Näissäkin paljon tunnearvoa, koska joku on nähnyt paljon vaivaa ja tehnyt persoonalliset ja ihanat korut vain mulle

Ihanat pörrösukat

Voi kyllä ! Liput Justimusfilmsin ja Nost3n ja Protron keikalle ! Tä lahja oli siis mulle ja Hannalle yhteiseks, siks kaks lippua :) Wuhuu mahtavaaaa !! Oon true fani, joka on seurannu justimusfilmsiä ihan alkupäästä lähtien ♥

Viimeiseksi, muttei tosiaankaan vähäisimpänä- lahjakortit ja rahat :) Sain siis lahjakortteja Cubukseen kaksi kappaletta, ja yhden Sokokseen. Rahaakin sain sen verran, että sillä pärjää kyllä tovin. Myös Demin ja Miss Mixin tilaus jatkuu mulla tänkin vuoden :)

Jouluaatto oli kaikinpuolin onnistunu ja mukava ! Ruokaa riitti ja tunnelma oli ihana, hyvä että saatiin luminen joulu ! Mites teillä sujui aatto, ja saitteko yhtä kivoja lahjoja ku mä ;)

Ja ainiin, ellei joku vielä facebookista jostain syystä ole nähnyt, niin hiukset tätä nykyä näyttääpi tältä:

Mitäs mieltä ootte ? :) Ite oon iha in love ♥

♥ veera

8 kommenttia:

  1. Ihana toi rannekoru! :3 varmasti tulee olee tärkeä!

    VastaaPoista
  2. ihana koru :O♥ ja muutenki kiva blogi, liityin, toivon et säki mulle;)

    http://yololetsgo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustaki se on aivan ihana :) Ja kiitos !
      Liityn sulle :)

      Poista
  3. Hirmu kiva postaus, ihania lahjoja, upee toi koru varsinkin :3 ja hei mahtava toi banneri, oot kaunis c:

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. tosi kiva postaus ja toi koru oli tosi kiva!:)
    http://roosaran.blogspot.fi/

    VastaaPoista