maanantai 7. tammikuuta 2013

Oppan Veera Style !

Ffffffuuuuu!! Kuvasin teille videon, mutta en saa millään editoitua, saatika ladattua sitä koneelle.. Mun kone on tällänen vanha huuto.netistä ostettu romu, joka tarvitsee kokoajan virtaa, tai se sammuu heti. Ja nyt mun ( varmaan viides johto ) on rikki, eikä lataa konetta kun vaan tietyssä asennossa Siks tällähetkellä on pikkusen hankala mitään saada aikaan, kun tosiaan jos koneen asento vaihtuu, ni se sammuu melkeenpä heti.. Lisäks, sillonku tä toimii, niin tä on aivan älyttömän hidas eikä anna melkeenpä edes facebookissa olla, saatika editoida mitään pitkää videota.. Joudutte nyt ikäväkyllä odottelemaan sen kanssa, nimittäin siskonkaan kone ei oo tällähetkellä parhaimmillaan :D

Mua ärsyttää myös se, etten keksi mitään kivaa mun isoon huoneeseen ( Tai keksinhän mä, mutta en sellasia toteutettavissa olevia asioita.. ) . Tä on vaan tälläne paska, jolle en voi mitään tehdä. Jos saisin täysin vapaat kädet ( ja pohjattoman rahasäiliön ) maalaisin nyt ainakin seinät, ostaisin peilejä, säilytystiloja, valoja, hyllyjä ja sängyn..


3 kommenttia:

  1. Sun banneri on ihan tosi kiva! Ja kiva blogi muutenki :)

    http://riikka-mariansalaamattomatelamat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kerrankin tällänen ei niin massaa- blogi :)
    Tässä sulle uusi lukija ! =D
    Jaaaa jos kiinnostaa niin:

    ka-booomm.blogspot.fi

    VastaaPoista