torstai 17. tammikuuta 2013

She thinks shes made of candy ♥

No siitäpäs on aikaa kun viimeks postasin. Oikeestaan pelkästään siitäkin on jo aikaa, kun istuin viimeksi koneella yli 10 minuuttia. Oon tavallaan ylpee itestäni, koska ennen en muuta tehnykkään.

Oon tullu siihen tulokseen, että alan kirjottelemaan tänne blogiin myös hevostelusta, jos siitä jotain asiaa tulee. Olen pahoillani, jos täällä on joku jota ei niitä ollenkaan voi sietää, mutta tuskimpa postaukset tästä kovasti muuttuvat :) Heppailu kuvia saattaa sillontällön tulla- kestätte sen kyllä

Oltiin tiistaina HK Areenalla kattomassa TPS vastaan Pelicans jäkispeliä. En mä mitään jääkiekosta tajua, mut anyway, paras hetki mitä siel tapahtu, oli varmastikkin se, kun jumbotronista ( ette ehkä tiedä mikä se on, en mä ainakaan tosta nimestä tajuais, mutta siis se hallin katosta roikkuva pömpeli jossa on ne telkkariruudut ja jossa näkyy pelitilanne ) näkys, miten joku vähän lihavampi mieshenkilö kaatu portaissa. Ei pahasti, mutta riittävän komeesti saadakseen mut, vahingonilosen henkilön ratkeemaan riemusta ( tai jos ei nyt sentään... ). Ikimuistoinen hetki ♥

 Wau ette muuten usko yhtä juttua ! Nimittän yhtenä päivänä meidän koulun muutama ysi tuli "haastattelemaan" mua koulun lehteen. Ihan en ole varma mikä se juttu oli, mutta jotain tyyliin liittyvää. Oon ihan intona, jos mun tyyli, jota oon kehitelly koko lyhyen ikäni, on vähän massasta erottuva ja kiva, muidenkin mielestä- heh :)


♥ veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti