perjantai 8. helmikuuta 2013

A Duck walked up to the lemonade stand, and he said to the man running the stand "Hey! Got any grapes ? " ♥


Mulla olis kauhee himo taas tilata jotain netistä. Oon tämänkin päivän selaillut nettimyymälöiden tarjontaa, ja joutunut pettymään moneen kertaan. En ole löytänyt yhtäkään ( okei, no yhden löysin, muttei se osoittautunut kovinkaan luotettavaksi/ hyväksi ) kauppaa, jossa myytäisiin muitakin kuin supermuoti vaatteita. Haluaisin vaatteita joissa on hauskoja, hienoja printtejä, viiksiä, sulkia, eläimiä, avaruusprinttiä, pääkalloja... Ei niitä vaan löydy.. Varsinkaan kun hintahaarukkakin on rajallinen ;D

Jos te tiedätte jotain luotettavia, hyviä, ja suht' halpoja nettimyymälöitä, niin olisin kiitollinen jos jakaisitte tietämyksiänne mun kanssa kommenttiboksiin :)

Tänään vietin perjantaita rennoissa merkeissä. Koulusta suoraan hyppäsin bussiin, ja karautin sillä Myllyyn, jossa sitten vietinkin monta tuntia Hannankanssa. Mukaan tarttui jos jonkinlaista, joista kuvia huomenna :)

Mitäs ohjelmaa tässä viikonlopulla on? Ei pahemmin mitään. Vaikkakin heppa se pitää tietysti hoitaa, ja lauantaina "juhlistetaan" rakkaan kummisetäni syndejäkin ♥ Historiaakin pitäis ehkä jo lukasta, kun viikonpäätä on kokeet. Harvoin mä alotan tarpeeksi ajoissa kokeihin lukemisen, vaan nyt on pakko- on se historia sen verran vaikee aihe meikäläiselle.. 
Nyt myös tuntuu kurjalta, kun viimeviikon " treenailin " melko ahkerasti, ja nyt olen possutellut minkä kerkeän.. Damit, ei näin Veera, ei näin.. 

Kaiken lisäks oon tosissani harkinny vetäväni koko pään liilaks. Tällähetkellä mulla tosin ei sitä väriä niin paljon edes ole, joten pitää vielä miettiä :)

♥ veera

2 kommenttia:

  1. EMP ois ainaki yks joka kuulostais tommoselta mitä etit ja mitä mä tiiän :D ja luotettava on(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itseasias sieltäki oon katellu, mut vaan aika paljon vähemmän ! En nyt kyl ees tähän hätään muistanu sitä, joten kiitoskiitos !! :)

      Poista