keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Mä olen mystinen hopeinen discomies, mä olen kieltään lipova liskomies ♥



Tilasin ekaa kertaa elämässäni TheBos- nimisestä verkkokaupasta kaks ale tuotetta; Liilan meikkisivellinpussin siveltimineen, ja nestemäisen luomiväri trion. Oli tosi kivaa tilata, ja kaikki sujui ongelmitta. Aivan mahtava fiilis oli pidellä kauan odotettua pahvista kuorta kädessään ja tajuta, että täällä ne tilaukset sitten ois. Ja pakko vielä ilmoittaa, että tavarat oli pakattu e-r-i-t-t-ä-i-n hyvin kuplamuoviin ja elmukelmuun. Tappelin niiden kanssa tosi kauan, kunnes kyllästyin, ja leikkasin suojat rikki :)

Lisäks uusi ihana kamerakin on ollut käytössä jokaikinen päivä ♥ Jos jollekulle on jäänyt epäselväksi, niin kameran " rotu " on Canon EOS 600D, ja se on aivan mahtava kamera kaikinpuolin ♥

Oon ilonen. En osaa kuvailla miks, ja äskön mua vielä ärsytti, kun jouduin kuorimaan perunoita, jotka maistu puulle. Nyt taas kun istuskelen mun huonetta vastapäätä olevassa pikkuolkkari-vierashuoneessa yksin, ja kattelen Talenttia, eikä tarvii tehdä mitään, niin oonpahan vaan ilonen :)

Me ollaan varattu Turusta sellanen sali, jossa pelataan sulkapalloa joka tiistai. Käytiin siellä ekaa kertaa tälläviikolla, ja oli kyllä kiva kokemus. Ja pakko sanoa, että on se rankkaa juosta hulluna jonkun pallon perässä ja lätkiä sitä parhaansa mukaan. Sen on kuullut tänään ainakin mun kavereista iso osa, kun oon koko päivän valittanu, miten mun pers'lihakset on kipeenä. No, sen on arvosta :)

Huomenna saan taas toisen siskoni kotiin, ja mennään Liljankanssa meidän omaan, salaiseen, ihanaan paikkaan kuvailemaan :) Ei tähän hätään muuta, moikkelidoikkeli ja olkaa iloisia

♥ veera

5 kommenttia:

  1. Anteeksi vaan mut koska oot uuden kameran hommannu :O Kivoi kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah eks oikeesti tiedä :D Sain sen viimeviikon torstaina aikaseks rippilahjaks :) hehe se on ihana ♥
      Kiitti :)

      Poista
  2. "Huomenna saan taas toisen siskoni kotiin..." <-- jeejee :D

    VastaaPoista