lauantai 24. marraskuuta 2012

Olen elossa taas ♥

Mä oon onnellinen!

Perjantaina siivosin mun huoneen. Siivosin sitä monta tuntia, ja lopputulos oli ihana. Oon jo kauan halunnu keksiä tänne taas jotain uutta ja kivaa, mutta nyt vaan kun siivosin, ja järjestelin kamoja uusiin paikkoihin, ni tä on ku uusi huone ! On siis taas kiva viettää aikaa täällä. Tälläkinhetkellä mulla soi joululauluja ja Vain Elämää- biisejä Spotifystä, istun täällä pimeessä- niin että vaan mun hyllynpäällä olevasta sydänvalosta kajastaa vähän punasta valoa, samoinku mun katossa olevista pienistä tähdistä :)

Suurinosa kokeistaki tosiaan on jo takanapäin, samoin muutama muu stressin lähde. Onnellinen oon myös, koska huomenna tapahtuu Welles-rintamalla jotain uutta :)

Myös se on ihanaa, että on jotain jota odottaa. Nimittäin perjantaina lähden junalla Helsinkiin Suvin ja Vp:n uuteen kämppään viikonlopuks.
 

  Kaiken lisäks sain vielä kuulla piristäviä asioita kavereilta

Kaikki on nyt vaan hyvin ♥

Hyvän fiiliksen myötä päätin itsekkin kantaa korkeni kekoon tästä Naked Truth - jutusta, joka blogimaailmassa pyörii. Siinä siis julkaistaan itsestä täysin meikitön ja muokkaamaton kuva kannattaen luonnollisuutta. Idean on kehitellyt Veera ( kaunis nimi ainakin ;) )


♥ veera

2 kommenttia:

  1. Vähä kiva, jotenki lämmin postaus! Oot kaunis, myös ilman meikkiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa jos tykkäsit :)
      Ja voooooi kiitos ♥ !! :)

      Poista