maanantai 26. marraskuuta 2012

Rakas joulupukki ♥


Mä oon jo kauan halunnut omistaa sellasen korun, jossa olis paljon tunnearvoa. Tunnearvokkaan siitä tekis mulle se, että sen antais mulle joku tärkee ihminen ja siinä olis jotain persoonallista ja kivaa, esimerkiksi joku kaiverrettu teksti. Oon miettinykki, että mikä teksti sitte olis sellanen oma ja kiva. Olis ainaki ihana sellanen koru, jossa etupuolella lukis Always, tai Forever, ja sitte takapuolella Duo. ( en tosin tiedä, miten helppoa olis saada kaiverrus kaulakoruun, tai paljonko se edes maksaisi, joten taitaa tämä haave jäädä vielä hautumaan ). Kivoja tekstejä olis myös jotku sellaset, jotka on vaan vähän erilaisia ja sopii mulle. Pääasia olis, että sitä olis mietitty ja että se on valittu ajatuksella :)





Lopuista lahjatoiveista ei niinkään ole selitettävää :) Mutta toivoisin jonkun oikeen mukavan ja lämpimän yöpuvun ( haluaisin kirjoittaa piama, mutta olisin varma, että ainakin muutamat mun kaverit tulis valittamaan :D ) jossa vois kölliä ♥
Toivoisin myös, että Demin ja Miss Mixin tilaamista jatkettais vielä toisenkin vuoden :)
Eikä kosmetiikka tuotteitakaan voi olla koskaan liikaa ;) Varsinkin jotkut ihanat rasvat, siveltimet, huulivoiteet ja hiusjutut, kuten lämpösuoja ja hiusöljy ( lasketaankohan niitä edes kosmetiikaksi ... ) olis ajankohtasia ja hyödyllisiä. 



♥ veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti